Suz

Gott nytt år på er

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Jajjamen. Nu är det nytt år. Nya dagar, nya upptäckter. Ett helt nytt oskivet blad!
Ah... Eller nä. :)
 
Nejmen, hoppas alla hade ett bra nyår. Det hade i alla fall jag. Firade ihop med Mickan, Linda och massa random folk i Falkenberg.
 
 
Innan vi åkte till förfesten på Herting! Där var det riktigt trevligt, sedan traskade vi in till stan för att ta bussen ut till Vinberg. Väl där hände det ingenting och vi bestämde oss för att dra in till stan igen till en annan fest. Där hände det lite mer! Var på Tullbron och tittade på fyrverkerierna och folk som slogs vid tolvslaget. SPÄNNING SPÄNNING. Hände inte så mycket mer ute på stan så vi gick tillbaka till den andra festen och stannade där till två-tiden. Då drog vi oss hemåt och slängde oss i sängarna vid tre. 
HELT OKEJ KVÄLL FAKTISKT.
 
Idag gick vi upp vid halv ett ungefär. Jag och Linda rushade till bussen och åkte med den halv tre. Åt pizza med mor och far och har suttit och degat i soffan sedan dess.
 
Har även bytt min telefon. Fick låna pappas gamla iPhone istället för min Samsung. Det har flippat helt nu... Stänger av sig och fular sig jätteofta. INTE OK. Fast det är ändå lite ledsamt, även om den inte är så asabra längre så tycker jag om min fån. :C
THIHI.
 
HEJ PÅ ER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: