Suz

Länge sedan och PARTAJ

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Efter X antal sarkastiska kommentarer om att "OJ nu har hon bloggat IGEN!" från föräldrar och vänner så sätter jag mig ner och skriver ett litet inlägg. Duktigt!
 
Ska snart åka på 20-årsfest i Köinge, spännande! Är ganska taggad, har var dock inte det innan idag man när jag startade lite grym musik så kom peppen! Grattis till Michan och Bagge!
 
Det här lyssnar jag på:
 
 
Beklagar det kassa ljudet, men ja youtube är ju youtube. I vilket fall så gör sån här musik gör mig extremt taggad!
 
Glömde min plattång hos broder i Ullared i torsdags så vi måste åka snart. Ha en bra kväll, det ska jag ha!
 
HARREGÖTTHAAAJ

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Stackare, tycker du att vi tjatar😊det är ju välment serru. Bloggen är ett bra forum där vi kan få ta del av dina innersta tankar:-) så skriv om olika upplevelser eller dagboksanteckningar, tips på godis, maträtter eller nått som till och med är nyttigt. Så läser vi och kommenterar så gött vi kan:-)

    2013-03-16 | 19:59:35

Kommentera inlägget här: