Suz

Nejmen hej

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Någon som lever därute?
Åh, mitt bloggande är verkligen på topp. Känner mig superduktig på det... verkligen... Nje.
 
Hur är det med er? Jag mår askalas. Det är varmt ute, då mår jag bra. Gröna träd överallt och så luktar det varm asfalt när det regnar. Bäst, bäst, bäst.
 
Det är ganska mycket som händer just nu, körkort, skolan och jobb, så det blir inte så mycket tid över till att blogga. Har inte haft så mycket lust det senaste heller. (Sen så behöver vi ju inte nämna att jag måste sitta och scrolla på tumblr all day long och titta på serier när jag inte är på tumblr.)
 
I ALLA FALL, så tänkte jag lägga upp lite bilder på vad jag har haft för mig det senaste.
 
 
Valborg med mina finfina kompisar.
 
 
Jag och Fanny
 
 
Spanade på drömbilen på en parkering i Varberg, fina Audi R8
 
 
Myste runt i två underbara dagar med fantastiskt folk på Fegenfesten, vi taggar nästa år redan!
 

Hare gutt!

Kommentarer

  • linda säger:

    FEGENFESTENNNNNNN wootwoot

    2013-05-18 | 10:53:08
  • lord...voldemort säger:

    jag ser ju helt efter på första bilden

    2013-05-20 | 23:36:34
  • sebbe säger:

    ja ditt bloggande går ju saudär

    2013-11-28 | 00:53:58
  • sebbe säger:

    bloggandet e på top (y)

    2014-12-01 | 00:01:06
  • eyyy köttnack säger:

    näe e nästa inläg då?

    2015-01-05 | 23:43:08

Kommentera inlägget här: