Suz

Nej, jag är inte bortrövad av enhörningar...

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

JAG LEVER OCH MÅR BRA.
Thihihi, har inte haft någon lust att blogga alls, så jag har inte gjort det! Höhö. Lite snabb uppdatering vad som hänt sedan jag skrev sist kanske? Javisst! 
Har bland annat haft min första körlektion och teorilektion, gick helt okej faktiskt! Ska nog gå bra detta, förhoppningsvis... Sen så har jag varit med och hjälp söstra att flytta ner till Malmö, vilket inneburit en jävla flängande hit och dit i Malmö och inne på IKEA. Men det var roligt. :))) Hennes lägenhet är asmegamysig och allt det där. Jag och Frida har taggat att bli arton inte velat bli gamla på samma gång och så hittade jag låten "Dunken" på Spotify och blev överlycklig. Vidare så hittade jag nyss "Schottis på Valhall" och blev glad IGEN. :D Har även traskat runt helt förvirrad i Träslövsläge med mina Multitaskers och trillat bakom bussen i min hast för att komma med den (har en jättestor bula på knät nu...).
 
Till dagens händelser så hade jag körlektion idag med, gick också bra, lite smidigare än förra gången, tror jag i alla fall. Har min andra mattelektion i Matte 2B imorgon. ASKUL, förstår knappt vad jag tänkte när jag bestämde mig för att läsa det, typiskt mig! Nejmen, nu ska vi tänka positivt här och tänka att man kan få eh, fina jobb... med det i betyget... :D
 
Fin uppdatering va? Men nu har jag fått lite inspriration igen så nu ska det nog rulla på som innan!

KÖSSEN
 
 

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Då gick krypkörningen bra, förmodar jag:)

    2013-01-23 | 21:43:36

Kommentera inlägget här: