Suz

Duktig idag

Kategori: Den inte längre obligatoriska

Tänk att lite skolarbete kan få en att känna sig så duktig! Har gjort klart en debattartikel om dödsstraff, ett häfte om kromosomer och pluggat körkortsteori. KÄNNER MIG JÄTTEDUKTIG, vilket är sant om man tänker på hur awesome jag brukar vara med att göra många läxor på samma gång övriga dagar om året... ;) Satt även och räknade matte i två timmar innan idag, ögonen gick i kors efter jag var klar med det säger jag er. Detta var ju dock på skoltid, men ändå. Kändes faktiskt inte så jobbigt, fick gjort en del tal och kunde hålla uppe koncentrationen någorlunda. SÅ JAG ÄGER. :)))
Imorgon. Så ska vi fira befrielsen av förintelselägret Auschwitz... fast det är på söndag. Är jättetaggad på gruppövningar och ställningstaganden! Eller nä... Tycker det är jobbigt med sånt, uscha puscha.
 
Nejmen, GODNATT PÅ ER.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: