Suz

Dag 3. Din favoritserie

Kategori: I en annan värld

Läser en hel del serier nu. Närmare bestämt... sex stycken olika. Tror jag. HAHA, förstår inte hur jag orkar ärligt talat. Men jag gillar't! Har ju läst ganska många innan också.
 
Tror dock inte att jag kan välja bara en. Så jag tror jag väljer två! Thehe.
 
Harry Potter

Tror inte att jag behöver berätta vad serien handlar om. (Hoppas jag). ;) Det är faktiskt första gången jag läser alla böckerna i ett sträck och köper dem. Har läst (eller lyssnat på cd) alla förutom fyran innan tror jag. Men jag täntke att det hade varit roligt att läsa dem igen! Dessutom i någorlunda ordning. Heh. Anyways. Älskar böckerna. De är så fint skrivna och vem älskar inte magi, drakar, pumpasaft och draklever? :D
 
Percy Jackson
 
 
Älskar dessa böcker! De handlar om Perseus Jackson, som är en halvgud. Han är son till guden Poseidon. Han kommer till Halvblodslägret. Ett läger för halvgudar. En del saker händer och han ger sig ut på en hel drös med äventyr. Riktigt bra! Bör nog tillägga att jag älskar den grekiska mytologin och ja, dessa böcker handlar ju om det så de slår inte fel!
 
HARE BRA GÖTT HAJ

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Fina bilder du lägger in.

    2013-01-04 | 23:25:21

Kommentera inlägget här: