Suz

Ta nu te så att det räcker!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Ja jäklar, idag har det varit en ganska händelserik dag om man jämför med mina senaste!
Skulle egentligen åkt till Gekås vid nio på morgonen, vilket betydde att jag skulle gå upp åtta. Menee... nä. Orkade inte. Så jag åkte med mamma till "Skroten" i Kinna istället när de kom hem! Det är så mysigt där. För de som inte vet vad Skroten är så kallas ett ställe så där de säljer massa massa tyg. Jag och mamma gick runt där och tittade på massa fint. Köpte lite tyg och åkte hem. Det var lite roligt när vi stod i kön till kassan, så stod de anställda där också och hjälpte folk att klippa till tygerna. Framför oss i kön stod ett äldre par. Expediten försökte hjälpa till så gott hon kunde, för tanten skulle ha tyg till ett överkast. Hon stod där och velade fram och tillbaka om hur mycket tyg hon skulle ha. Expediten rekomenderade att hon skulle ta lite extra men tanten visste ändå inte riktigt. Helt plötsligt säger gubben som var med tanten skarpt "Ta nu te lite så att det räcker!". Det syntes att han var lite irriterad, ganska kul var det! Och se på fan, tanten bestämde sig ganska fort efteråt! ;)
 
 
Uggle-tyg!
 
När vi körde hem så övningskörde jag en bit, cirka två mil! Känner mig asduktig och allt det där. Har första teorilektionen på onsdag, dock är den bara en halvtimma. Men det blir nog spännande! Åkte ner till Gekås en sväng också, köpte lite garn och smink och små trevliga saker.
 
 
Woop woop!
 
Nu ikväll så gick jag upp och gjorde ett fruktfat till mamma, pappa och mig, när jag kom ner sa pappa "Men titta nu har du ju lagat middag!" HAH, tack papps :).
 
 
Nomnomnom!

Massa bilder i detta inlägg, känner mig stolt!
 
HAREBRAGÖTTHAJ

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Duktig tös....

    2013-01-12 | 22:43:11
  • Mamma säger:

    Du blir en duktig förare när du är färdig:-)....fram till dess,,,, får vi se om jag har några naglar kvar:-))) inga fötter i framrutan i alla fall som mormor hade när jag övningskörde:-).
    Fruktfatet var superbt. Tack så mycket.

    2013-01-12 | 22:48:29
  • Syrran säger:

    Värsta stora tjejen som kör bil å allt! OCH kan "laga" mat!

    2013-01-14 | 23:43:41
    Bloggadress: http://ullaredtocopenhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här: