Suz

Vuxenpoäng, jujutsu och höstlov

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Lång dag idag, och det känns! Började tio över åtta med idrott, hade jujutsu, sjukt roligt var det! Kasta omkring folk och lära sig självförsvar, alltid bra att kunna! Sen tillbaka till skolan för lite fika i lobbyn med Emma, Nattis, Frida och Annika, sen engelska. Väldigt flummig lektion måste jag säga, märktes att det är lov på gång. Sjöng lite Disney och var allmänt glada! Slutade efter engelskan och då drog jag ner till stan och handlade lite. (förövrigt så blåste det förbannat kallt på vägen ner.) Lönen kom ju igår, plus att jag har äntligen höstlov, fira lite får man väl göra... Så därför blev två nya böcker, ett linne och två armband inhandlade! Satt rätt bra. Kanske inte syns jättebra men det är iallafall svart skelett på tröjan av paljetter.
 
 
När jag kom till Ullared tog jag bussen hem och hjälpte mami med att förbereda inför hennes fest. Hon har en liten sammankomst med sina kollegor just nu. Det blev lite stressigt på slutet, men vi hann bli klara innan de kom iallafall! Åt massa god maud och spelade spelet "Vuxenpoäng". Tänkter inte förklara vad det går ut på för det var inte en jävel i vårt sällskap som förstod!
 
Är otroligt trött och funderar på att nana kudden nu, antingen det eller se på film tills kackel-marodörerna åkt hem. Blir nog det senare. MENE... Tumblr!!!
 
 

you don’t even have to name the movie. everyone already knows.
 
 
 
 
Sleep tight, det kommer jag göra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: