Suz

Halloween-utklädning!

Kategori: Den inte längre obligatoriska

Jajjamen, idag var det utklädningstävling i skolan, synd att det inte var fler som klädde ut sig dock. MEN det kanske var bra för jag lyckades ändå komma trea! Det var typ tio-femton personer som tävlade, men ändå! Thehe!
 
Här ser vi då mig och självaste Lord Voldemort, vilken ära!
 
 
Synd att det var motljus bara...
Jag tror att jag var utklädd till zombie-skolflicka, hade skoluniform på mig men som det kanske syns, lite död i ansiktet!
Hade på mig en vit skjorta, svart slips, balzer, svart- och grönrutig kjol, tights och knästrumpor, plus klackskor. Tyckte det var riktigt roligt faktiskt, hade gärna sett att vi hade fler såna här tävlingar och grejer i skolan, vi går ju trots allt på "Kreativa gymnasiet", känns inte riktigt så i dagsläget!
 
 
 
Ajajaj, suddiga mobilbiler är ju inte så kul... förlåt...
Men iallafall, lite närmare bild på ansiktet. Nattis är söt osv!
Mathilda tog kort på mig, Emma och Frida innan vi gick hem från skolan, ska se om jag kan få tag på bilderna och lägga upp dem ifall de blev bra!
 
Kösshaj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: