Suz

Förbereder

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Som rubriken lyder håller jag på att förbereda lite inför imorgon, då vi har halloween-utklädnings-tävling-grej på skolan. Resultatet visar jag dock imorgon!
 
Har fått ganska mycket gjort idag, städat lite och gjort ganska mycket läxor, känns bra. Tog kort på min nya klocka med, röd och helt awesome är den. Ska lägga upp bilden på den imorgon också tänkte jag!
 
Trodde det var söndag innan, men inte det, blir lite konstigt när man är ledig mitt i veckan, men kors så gött det är! Borde ju gå och lägga mig snart, går till fem imorgon. Usch! Börjar dock tjugo över tio men ändå, man blir lite trötter!
 
Mycket onödigt tjöt jao!
 
Nightynighty!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Oj vad kul att du börjat blogga igen jag kommer vara din flitigaste läsare:-)

    2012-10-25 | 19:01:23

Kommentera inlägget här: