Suz

Börjar om

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

OKEY.
 
Nu börjar jag om. Lyckades ju inte fortsätta på den där 30-dagars grejen. Såatte ah.
Men nu ska jag faktiskt försöka, har kännt ett tag nu att jag är sugen på att blogga. Så förhoppningsvis så ska väl detta gå väl.
 
Som man alltid säger, har inte så mycket att säga just nu, ska lyssna lite till på fina Lifehouse, chatta lite med vännen min och sen lägga mig och läsa. Sedan väntar Hypnos och Morfeus på mig! (Nej, jag har inte två pojkvänner eller två gosiga vovvar... Hypnos är sömnens gud och Morfeus är drömmarnas gud, ja. Jag gillar grekisk mytologi.) Ledig imorgon, vilket är kanon. Ska städa och göra massa läxor, förhoppningvis!
 
Lite tumblr innan allt det andra kanske...
 
 
 
Sleep tight,
/Suz
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: