Suz

Sjukling, marknad och jobb

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

OKEJ, DAGS ATT TA TAG I DEN HÄR MISERABLA BLOGGEN IGEN.
:D
Det har inte blivit någon bloggning på grund av att jag har varit lite sjuker. Har helt enkelt inte orkat skriva något. Sen hade det nog inte varit så intressant heller för jag har nästan bara sovit hela dagarna.
MEN IDAG. Idag var vi på Multitaskers UF (iallafall tre av oss fyra) på julmarknad i Krogsered. Marknadsförde oss och pratade med folk, mysigt! Man fick verkligen in julkänslan när man kände doften av pepparkakor, clementiner och glögg. Är jättesugen på jul nu! Köpte även gröt där och åt det till middag, ännu mer juligt!
Efter marknade åkte jag till Ullared och gick omkring där med Sebbe och Frida. Köpte billiga Nirvana-grejer på i skivaffären, käkade pommes i det nyöppnade cafeét eller vad det var och gick en jäkla massa steg inne på Gekås.
Har varit hemma i ungefär en timma, det är soffan som gäller för hela dollarn nu tills sängen kallar. Imorgon blir det jobb, 09.00-18.00, så när jag kommer hem är det nog inte långt kvar tills mami kommer hem. Hon och papi är uppe i Sunne på spa, LYXIGT. Så mami kommer hem imorgon men papi skulle jobba i närheten så han stannar nog en dag till tror jag.
 
HA DET BRA VA!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja Mammi eller Mamma som jag oxå kallas, är på väg hem nu. Har mellanlandat i Karlstad för vidare transport med tåg till Varberg. Kommer snart/mamma

    2012-11-18 | 13:50:56

Kommentera inlägget här: