Suz

Multitaskers UF

Kategori: Den inte längre obligatoriska

Idag är en tröttig dag. Rätt mycket att göra. Direkt på morgonen i skolan så hade vi estitisk kommunikation, vilket innebär uppspel inför klassen uppe på scen. Var inte nervös innan men när jag väl kommit upp på scenen och kollade på folket så blev man lite darrig. Men sången lät helt okej (tror jag...) och jag spelade nog bara fel en eller två gånger. Så det känns kanon. Har även fått en ny uppgift i det ämnet, vi ska skriva en "kärlekslåt". Eller melodi kanske man ska säga, som ska passa in till en filmsnutt som läraren gett oss. Har börjat på den och det kan bli helt okej! 
På entrepenörskapen jobbade vi med företaget, vi tog även kort till hemsidan och sånt.
Frida, Nattis, Emma och jag.
 
Tycker man blir ganska glad av alla färger!
Vid fem var det dags för utvecklingssamtal, gick asbra för jag bara äger.
 
HEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: