Suz

Lite stolt är jag allt

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Mjo, lite stolt får man nog lov att vara över sig själv. Jag och mami tränade innan idag, plus att jag gick två-tre kilometer till bussen innan det. Känner mig gaaanska duktig. JA, JAG ÄGER. Lite. Innan träningen kom Mickan hit, thehehe, vi gjorde chokladbollar (kanske var därför jag var så oerhört pigg under träningen....) och kollade på gamla bilder sen högstadiet, åh, tider.
 
Fin flick är du.
 
Ohwell, när flicken åkt hem gick jag då till Fridhemsberg och tog bussen till superstaden Ullared. Träning på det, sen hade söstra mi gjort kycklingsallad när vi kom hem. Redigt gott.
 
Omnomnomnom!
 
Sen kom papi hem från Stockholm, tror jag det var iallafall. Så fikade vi lite, OCH NU SKA JAG SNART FÖRSÖKA FÖRMINSKA MITT BOKBERG. Ja, läsa, alltså. Och sen sooova!
 
(Fast jag kommer förmodligen sitta här tills klockan två och försöka redigera min bloggdesing...)
 
NATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: