Suz

Igår och idag

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Jajjamen. Igår var det skola, försov mig men med mina hemliga superkrafter hann jag med bussen ändå, ba äger. Hade möte med banken på eftermiddagen om att öppna ett konto åt Multitaskers UF, vilket gick bra. Jag och Frida fick ashäftiga dosor och en hel bunt papper som vi inte behöver läsa. Thee. Sen på kvällen kollade jag, Frida, Emma, Adam, Mathilda och Annika på Breaking Dawn Part 2. JAG TYCKTE DEN VAR ASBRA OCH JAG GRÄT I SLUTET. Nu har jag sagt det bra, ok. ;) Nejmen, man blev ju lite sentimental, eftersom att man när böckerna var som mest poppulära inte var sen att älska dem. Så det är ju lite tråkigt nu är det är slut. "Okej, herrå baj" typ. Haha. I alla fall så hämtade mamma mig på kvällen.
 
 
Idag så var jag ledig, fick sova massa massa. Vilken var underbart! Har varit jäkligt duktig idag jao, ännu mer hemliga superkrafter. Har dammsugit huset, lagat grönsakssoppa som var klar precis innan mamma kom hem, hade tänt ljus och spelade fin musik också när hon kom hem. DUKTIG OSV.
 
Har även kollat på The Walking Dead och läst i Världskrig Z, båda handlar om zombies. Inte konstigt att jag drömmer om zombies var och varannan natt...
 
Imorgon är det dags för skola igen, hade ju vvara studiedag idag. OCH SÅ ÄR DET LILLASYSTER I HELGEN. Kommer bli aaaaawesome. Can't wait och allt det där!
 
MEN HARRE GÖTT DÅ

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja minsann, det var en ren fröjd att komma hem efter arbetsdagen. Det var jättebra att du fixat allt.

    2012-11-21 | 19:54:17

Kommentera inlägget här: