Suz

Sov ihop med en tant på bussen...

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

JAVISST. Låter ju lite udda kanske, men så vart det! När jag skulle åka hem från skolan innan så började hela grejen med att bussen var tio minuter sen. När bussen väl kommer och jag kliver på ser jag ungefär en miljon barn i dagisåldern. Japp. Tänkte att jag får väl leta upp en plats jämte någon som inte var pytteliten och inte någon som såg ut som en mördare. HEUHEU. Hittar en plats brevid en tant. Tänkte att det var ju fan att man inte skulle få sova på bussen idag, har vart extra trött idag känns det som :C. Men i alla fall så tänkte jag att om tanten ska hela vägen till Ullared så kanske det går att sova! Så jag sneglade helt diskret (EXTREMT DISKRET SKA NI VETA) på henne, och då visade det sig att hon hade redan somnat. CHILL. Så jag satte i hörlurarna och sov ihop med en tant på bussen. Mamma tyckte det var roligt iallafall. :)
 
 
Detta har för det mest fyllt mina öron de senaste dagarna.
 
På tal om allt och inget så hade jag världens mysigaste tröja på mig. Gosade sönder i den hela dagen. :))))
 
HAREGÖTTBRAKÖSSHAJ
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: