Suz

Well well.

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Oh well... Söndag igen, och de gillas inte! Jag hatar söndagar, eller inte dagarna, men kvällarna. För på dagarna tar man det bara lugnt, softar och myser (förutom när man går till kyrkan, men de gills inte för de suger!). Men på kvällarna måste man duscha och göra i ordning håret och massa sån skit innan skolan, och det är INTE kul! Fast veckorna går ju ganska fort så snart är de väl helg igen I guess.

Gick upp vid halv 11 idag, åt lite apelsin till frukost, haha, det är inte kul med frukost på helgerna! Eller jo... lite... ibland. Sedan satte jag mej vid datan ett tag och läste Fanfiction! Wonderful! Snackade lite med Linda på msn och hon sa att hon redan hade läst ut det vi höll på att läsa, haha, dumming! Så, för att komma ikapp Linda så ska jag läsa helaaaa dagen! Fast jag har bara två kapitel kvar nu : ))))))))))))) yay!

Nehepp, nu ska jag gå in till brorsan igen och titta på när han spelar pokemon på datan! (Nej han är inte töntig, han är cooool! Haha.)

GOOO POKEMON!!!!




YAY! :D

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: