Suz

New shoes.

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Slänger upp en bild på mina nya sneakers, blåa. De ni!
Tyvärr så är det inte Converse, men ska köpa sånna till våren, mums! Älskar sneakers, otroligt sköna skor. Sneakers är de enda sortens skor jag vill ha på våren, sommaren och hösten, helst vintern med men det blir för kallt för det tyvärr.



Idag har jag och mamma varit i först kyrkan, drygt var det ja. På predikan sa prästen samma saker HELA tiden, haha. Sedan åkte vi hem och fikade och åt kladdkaka som jag hade gjort. Jag är fan bäst på muffins och kladdkaka, det blir jättegott när jag gör det! Sedan åkte vi in till falkenberg och bytte mina skor, köpte dom egentligen igår men dom va för stora, det kom jag på när vi hade kommit hem... haha... Sen handlade vi lite mer och jag köpte denna underbart gulliga saken:



Haha visst är den söt? ;)
I alla fall så åkte vi hem till Sörran sen och va där en stund sen handlade vi och ååkte heem.
Nör vi kom hem tittade jag och mamma på Step up- som är grymt bra! Har spelat jättemycket gitarr med, har nästan lärt mej en hel låt idag, haha ;)


Ha det bra!
Cheerio.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: