Suz

01-01-2010!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Kors...
Det kändes verkligen konstigt att skriva 2010! Fast man vänjer sej nog.
Nyår var kul, vi firade hos våra kompisar och det blev MYCKET raketer ;) roligt roligt!

Har egentligen inte så mycket att säga. Börjar skolan igen den 11 tror jag så kommer väl sluta skriva igen då antar jag... hehe ;) På tal om skolan fick jag bra betyg, enligt mej själv ^^)

Håller på att städa lite nu, sen ska jag nog... Ehm... Sova? Haha, jag vet inte riktigt men det blir väl att krypa ner i sängen och läsa eller se på TV.
Läste förresten ut en jättebra bok idag! Den var grymt spännande och den rekomenderas!















Övergivna- Michael Grant

På tisdag eller onsdag ska jag kanske åka skridskor med kompisarna, inte bestämt, men det hade vart kul att träffa alla! Vi har ju inte träffats på ett tag. Har inga skridskor men jag hoppas att det blir av! Saknar dom allihopa!

Just det! Klippte ju mej i tisdags, vet inte om jag blev jättenöjd, men har iallafall färgat bort lite av den bruna färgen, så just nu är jag JÄTTEBLOND i överhåret och mörk i underhåret. Jag visste inte riktigt hur jag ville klippa mej och jag var ju inte riktigt på topp så jag orkade inte diskurera så mycket. Den gamla frisyren är iallafall borta nu, men jag saknar den lite... Buhuhu... Hade funderat på att färga det lite mörkare men orkade som sagt inte hålla på å tjata om det, haha ;)

Jaa, jag höll ju på att städa men på något konstig vis hamnar man alltid vid datorn! Suck...
Imorgooon...  ska jag eventuellt köpa mej ett par skridskor! Fast jag vet inte hur det blir med det, men vi får se!

Haha, det blev ganska mycket text idag ändå!
Ha det bra och sov sött!

Kommentarer

  • jennffaaa säger:

    Hoppas det blir av på tis/ons ! :D

    saknarrej, :)

    2010-01-02 | 13:10:43
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • mamma säger:

    Nej, tyvärr blev det inga skridskor. De flesta hade nog gått på rean...sorry. Du får la ta mina, pappa lovade ju klistra på den meden som ramlat av...:)tokigt..

    2010-01-02 | 15:38:38

Kommentera inlägget här: