Suz

Touched down in the land of the Delta Blues, In the middle of the pouring rain

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Yes yes, då var det då dags för den där melodifestivalen igen. Inget jag är överlycklig över, men om man inte har något annat att göra är det bra underhållning! :D

Igår sov Mickan över här, och åkte hem idag. Riktigt trevligt var det! Kig! ;)
Efter att Mickan hade åkt hem gjorde jag typ ingenting. Jag och mamma tittade på P.s I Love You efter middagen, så underbar film! Fast jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film, grymt sorglig är den. Kan verkligen rekomedera den!

Nu får ni två små videos! En från P.s I Love You och Walking in Memphis med Marc Cohn!




Grymt bra låt, men inte så kul video!



Lala! Har haft den låten på hjärnan jättelänge!


Nejnu!
Ha det bra!

Kommentarer

  • jennffaaa säger:

    jag vill se den ! ;o <3

    2010-02-06 | 21:25:09
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • Mamma säger:

    Ja, snyft...den var bra - om man nu kan kalla en film bra när man sitter och torkar tårarna hela tiden. Man blir ju helt slut efter en sånn pärs:(

    2010-02-07 | 12:37:56

Kommentera inlägget här: