Suz

Stora staden.

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Idag åkte jag och SÖRRAN till Varberg, var grymt trött men jag följde med iallafall...
I stan, så... var vi på H&M i en och en halv timme, sen... åkte vi hem... Haha. Men det var rooligt! Jennifer plockade och jag höll... Och var smakråd! De gick nog bra... haha! Fick ett par jättefina spännen av Jennifer med, tack! :D
Vi åkte hem, sedan var det 80års kalas för morfar! :D Mycket trevligt ;) VI åkte dit vid 1 och åkte hem vid 5 typ...

När vi kom hem tittade jag och BROOOR på Paranormal Activity. Såg på den igår med, men brorsan ville se den så vi tittade på den, DEN ÄR GRYMT LÄSKIG. Haha. Men den är bra med, häftiga eftekter och så. ;)

NUUU, ska jag se på tv... och... se på tv... HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: