Suz

Fleer, fleer & fleer

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Börjar bli en ANING irriterad nu alltså! Maja i min klass har taggat hela klassen på en bild på Facebook, och ALLA kommenterar HELA tiden... Börjar bli lite irriterade...
Men hon gjorde det väldigt bra! Passade faktiskt på alla! Gissa vem som blev rockern? Jag såklart! Haha =D
Kul kul, men inte så roligt när man loggar in på msn och har 60 meddelanden från Facebook och det blir bara fleeer, fleeeer och fleeeer, men nu har de avtagit iallafall!

I tisdags så vaknade jag med halsont så jag stannade hemma med Mamma ;) hon var också lite sjukling!
Låg i sängen och tog det lugnt nästan hela dagen!
Men idag var det bättre så jag gick till skolan. Var ganska trött men det funkade!
När jag kom hem var det till att äta scones som Mamma hade bakat! GRYMT GODA! Sedan bar det av in i mitt rum till engelskaglosorna, och efter det tyskan.
Sedan vid halv sju åkte jag och Mamma ner till Ullared för att handla innan konfirmationsmötet.
Jajjemen! Konfirmation ska det bli! Så satt vi och lyssnade på prästen när han pratade om konfirmationen och så.
Väl hemma tog jag en snabb dusch och nu sitter jag och lyssnar på Bandit Rock skivan! Den är mycket bra! Tack igen Jennie för att du brände dom! =D

Nej nu måste jag snart sova!

Bye!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Bandit rock is tha shit

    2009-09-03 | 10:49:05
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
  • jennie säger:

    haha var så lite så! ;)

    ahahaha vi knäckte oss ju inte alls igår eller så... ^^

    Den bilden var som gjord för våran klass jue!

    kram <3

    2009-09-03 | 19:50:11

Kommentera inlägget här: