Suz

TRUKEY! Haha...

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

FÖRLÅT för denna dååååååliga uppdate, MEN jag har en förklaring!
Har haft grymt mycket att göra med läxor, konfirmation, elgitarr-spelande osv.

MEN =D (igen...)
IDAG, så åker jag till TURKIET =D
Ska bli så grymt skönt att komma bort från Sverige ett tag! Åker hemifrån idag vid två eller något. Planet går vid fem tror jag? Haha =D
Är iallafall VÄLDIGT glad att få åka!

Hinner inte skriva mycket mer nu... Måste packa klart och duscha och massor med andra grejer!
Men jag kanske skriver mer i Turkiet, kommer att ta med mig datorn (dock för skolarbete, men det ska nog finnas internett på hotellet!)

Seya!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haaaaaaaaa de ASA bra! :D

    jag är grymt avensjuk! ^^

    Massor med kramar! <3

    2009-09-26 | 12:07:14
  • Frida säger:

    ha det bäst nu! <3

    2009-09-26 | 17:19:30
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: