Suz

Vill ha!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Hej! Det var ett tag sedan, hehe. Men har inte orkat skriva, tycker inte att de är så roligt med blogg, men vissa grejer är ju roliga att skriva om! 
Till exempel detta!
Jag har suttit och hittat massor med grejer jag vill ha på olika sidor! Smågrejer och sånt, men även lite kläder =D
Men tyvärr så är jag lite fattig just nu, så jag får vänta med att köpa några av dessa underbara grejer! (Ligger bilder längre ner =P) 

CUPCAKES! 
Jag älskar dom! Har aldrig ätit några, men måste nog snart göra det! Dom är så söta! Är nästa lite besatt av dom, haha! Men små söta halsbandshängen som är cupcakes är ju så himla söta! 
Måste nog snart besöka ett bageri och införskaffa mej några! 

Visst ser dom goda ut?!
Visst ser dom goda ut?!


Över till något annat...

Igår så var Mamma och Pappa och cyklade längs Göta kanal! Så jag och brodern var ensamma hemma! 
Så vi åkte ner till STORA staden Ullared och köpte godis, sedan på kvällen kollade vi på "Harry Potter och Halvblodsprinsen- Bakom kulisserna"  Kul att titta på! 
Filmen hade ju premiär igår, var tyvärr inte på den, men jag måste se den snart! Den verkar ju vara  bättre än femman!
Jag har läst femte boken och jag tyckte att dom missade mycket viktiga grejer. Men men, jag kan ju inte direkt göra något åt det! Men jag hoppas att sexan inte blir en besvikelse!  

Just nu sitter jag i Apelviken, och vi ska snart äta, lax och potatis MUMS! =D 


Här är alla små fina grejer som jag hittade på CandiedPoison! 
http://candiedpoison.123ehandel.se/
Underbar sida! 
Ge Mej! =D
Fiiina grejer! =D



Hittade massor med grejor på Shock med! 
En av mina favoritaffärer! Shock och H&M är nog mina favoriter! 
Detta hittade jag på Sh
www.shock.se





Det var det! 
Hejdå!
//Zanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: