Suz

Varberg UTROPSTECKEN

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Just nu sitter jag och tittar på Lotta på Liseberg, ganska bra faktiskt! Men Allsång på Skansen är nog liiite bättre!

Idag så var jag i Varberg med Jennie och Jennifer! Jennifer ringde och frågade igår och jag ville självklart hänga med! Har inte träffat henne på ett tag! Träffade dom i stan vid 1 och vi gick och åt taccotallrik på Ströget vid toget, mycket mysig med ortoligt dyrt! 97 kronor för taccotallrik och en cola! Men men, gott var det!
Sedan gick vi och tittade lite i affärer och på H&M hittade jag denna tröjan!



Söt va? =D Jag tycker iallafall att den är jättegullig! Hello Kitty är så söt! Har letat efter en fin tröja med henne på jättelänge! Så jag blev väligt glad när jag hittade denna! Många utropstecken där... haha! Okej, ett till...

Anywaay... På fredag ska jag och Mickan ha våran födelsedagsfest i Källsjö! Ska bli kul att träffa tjejerna igen, de va ett tag sedan man träffade alla =D  Själv fyllde man ju år den 4 Juli och Mickan fyller den 27 Juli, så vi tog ett datum mitt i mellan våra födelsedagar! I fördelsedagspresent fick jag en elgitarr! Underbart ju! Många glädejetårar där! (Nu va de en massa utropstecken igen!!!!!!!!!!) Hehe....

I helgen var det ju Wheels on Wings, men vi var ju som sagt bara inne på fedagen, men det var trevligt, men man hade ju en aning ont i benen efter att ha gått omkring på utställingen på Getterön med Pappa och sedan cyklat hem till Apelviken, men de gör ju inget! Där var ju som vanligt massor med folk som tittade på bilarna, så man såg ju inte jättebra hela tiden.

Det var nog allt! Bye!
// Zanna
(slänger upp en vacker bild på syskonskaran, tog den av syster Jennifer! Jennifer, jag och David!)




Vackert!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: