Suz

Carlings!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Sitter i Apelviken och tittar på Allsång på skansen med Mamma, Pappa och Jennifer! Ganska bra idag faktiskt!

Idag så var jag och Fanny i stan och shoppde lite! Köpte en t-shirt på Carlings. Lägger kanske upp en bild senare, har inte tagit någon än, men ska göra det om sen =D I alla fall, så har jag kommit på att Carlings är min nya favoritaffär! Finns ju jättemycket roliga kläder där! Synd att de är lite dyrt bara! Men men, vill man va fin får plånboken lida pin! (Ja, jag kom på de själv! Haha) Jag och Mamma ska kanske åka till Halmstad på torsdag och shoppa! Då ska jag in på Carlings! De är ett som är säkert! Men vi får se om vi åker dit!

Har börjar läsa Ljudet av ditt hjärta! Den är sjukt bra även om det inte händer så mycket, den är lite seg men man kan ju inte sluta läsa! De bara GÅR INTE. Haha, konstiga att man kan bli så beroende av en bok! Men är den underbar så är den!

Hade inte så mycket att skriva om konstiga nog, haha!
Men skriver kanske mer imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: