Suz

Twiligth!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Har hållit på lite fram och tillbaka med min design på bloggen, väldigt mycket med bakgrunden och så, men ja bestämde mej för att det blev bästa att bara ha den färgen jag hade. För det blev väldigt rörigt med dom bakgrunderna jag ville ha!

Idag har jag inte gjort någonting! Okej, jag har suttit vid datorn och spelat elgitarr, men inte mycket mer! Men har man sommarlov så har man! Men det är lite tråkigt med, för om det inte händer något har man inget att blogga om! Hehe dum anledning jag vet...

Skulle egentligen åkte till gekås med mamma idag, även om jag hatar att vara på gekås så behövde jag köpa lite grejer, bland annat Twilight-boken "Om jag kunde drömma" Jag har redan läst serien en gång men känner att jag verkligen måste läsa den igen! Så underbar böcker, bättre finns inte! Jag har ärligt talat aldrig läst en bättre bok!
Jag tycker att "Om jag kunde drömma" (ettan) och "Så länge vi båda andas" (fyran) är de bästa böckerna, "När jag hör din röst" (tvåan) är väldigt seg! De va nästan så att man ville sluta läsa den, orkade inte med den! Men såklart fortsatte man ju! De var ganska spännande vissa stunder, så, jah....
"Ljudet av ditt hjärta" (trean) är sådär mitt i mellan, den är varken bra eller dålig.
Läste just att Stephenie Meyer, författaren till Twilght, håller på att skriva en till bok! Fast ur Edwards synvinkel! (De andra fyra böckerna är ur Bellas synvinkel) "Midnight sun" heter den, fast den har inte kommit ut än... Men jag ska varkligen läsa den när den kommer ut! MEn jag undrar om de är bara första boken, eller om det är alla böckerna... Hoppas att de kommer fler så att man får läsa alla som Edward upplevde det!
Den 20 noveber är det premiär för andra filmen också! Jag, Jennie och Jennifer ska kanske åka upp till Götebrog och kola på premiären! Jag längtar!


                                  


Det var nog allt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Förlåt att vi inte fick tid att åka till Gekås. Vi tar det en annan gång. ps.. Du glömde skriva att Du sov till 11....

    2009-07-22 | 19:34:53
  • jag..igen säger:

    Din blogg är fin som den är men jag förstår att det kan vara roligt att ändra ibland.

    2009-07-22 | 19:35:37

Kommentera inlägget här: