Suz

Twilight= UTLÄST!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Idag läste jag ut Twilight! Tog två dagar att läsa ut den, som sagt, den är underbar! Ska börja på tvån ikväll hade jag tänkt!
Just nu sitter jag, Mamma och Pappa i husvagnen och tittar på Djurens ö. Eller, jag lyssnar mest =)

I fredags hade jag och Mickan våran fest, jätteroligt! Tack för en urkul kväll alla som var med! Eftersom det var en födelsedagsfest så fick vi ju presenter, jag fick ett presentkort på H&M på 140 kr! Behövdes! =D Mickan fick ett presentkort på bio capitol och en liiiiten kaffeservis, men det är en annan historia!

I alla fall när vi kom till Vita sand så grillade vi hamburgare, sedan satte vi oss runt elden ett tag men blev snart uttråkade, så vi spelade kubb! Jag säger bara att mitt lag inte vann, hehe...
Efter det så tog vi fram godis och chips, Jennie och Johanna skulle få fart på elden igen och när de fick de börjde de elda godis, de smälte ska jag säga! Men vi hade urkul när de gjorde de för det såg så himla roligt ut när de stog där med pinnarna med godis på! Haha!
Så vi satt där ett tag och pratade, sedan gick jag Jennifer och Johanna ut och satte oss på bryggan och tjötade lite. Så när vi satt där såg vi att de regnade på andra sidan sjön, så vi sprang fort som fan tillbaka till stranden och plockade ihop allt och ställte oss under en gran tills det slutade regna! Haha det var en upplevelse ska jag säga. Sedan skulle Jenny Johanna och Jennie bada, men sedan tyckte vi att vi skulle åka hem till Mickan igen, så vi gjorde det och var hos henne i en timme, sen drog vi hem igen =D that's it, creed till den som läste allt =D
Så tack för presenterna!!! =D

Fick precis sådan lust att se på Twiligth-filmen! ÅÅH! Jag har inte med den till husvagnen heller! Så jävla irriterande, alltid när man vill se en film så har man den inte i närheten!
Boken är bättre än filmen, och jag tycker att man ska läsa boken före man ser filmen, de förstör känslan annars!
På tal om film, så ska vi nog kanske se Harry Potter till veckan! Men vi får se...

Imorgon så jag inte riktigt vad jag ska göra, antaligen ta det lugnt och läsa =D

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag läste allt stolt

    2009-07-27 | 23:51:04
    Bloggadress: http://nogg.se/gelehallonet
  • Jennie säger:

    Vi ägde er på kubb!!! Visst va vårat expriment roligt med godisarna? haha de va iaf roligt! xD Men fy fasiken va kallt de va och bada! Jag fick ju panik! Hahah xD Kvällen var jätte rolig och oförglömlig! Bra att du tyckte om presenten! :D

    2009-07-31 | 12:15:48
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: