Suz

Trött!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Sitter i soffan med Mamma, Pappa och David och ser på film! Pride and Glory heter den... Har inte varit så uppmärksam på filmen så jag vet inte riktigt vad den handlar om... haha! Fast en sak vet jag! Det är att dom i filmen säger "Fucking" i var och varannan mening! Väldigt irriterande!
  Innan så tittade vi på The day earth stood still, halvdålig film. Jag tyckte inte att den handlade om något speciellt... Ganska wierd film egentligen...

Anyway, idag gick jag upp tidigt för jag och Mamma skulle till gekås! Gick upp vid tio i åtta och åt frukost, regnade inte då men de började senare =(
Sedan åkte jag och Mamma till vårdcentralen för Mamma skulle ta blodprov, sedan åkte vi till gekås, köpte Om jag kunde drömma och Ljudet av ditt hjärta! Så jag har börjat läsa ettan igen! Undebart!
När vi hade varit på gekås åkte vi hem och åt middag. Och vid två gick jag och David till Mormor och Morfar för att hjälpa dom att städa lite i ett av deras hyreshus!
När vi kom hem igen tog vi de lugnt och innan kvällsmaten gjorde jag chokladpudding! Åt den innan, och usch va mätt jag blev! Det var två potioner så inte så konstigt då!

     

Dessa böckerna i Twiligth-serien har jag! Nu saknas bara fyran!



  Imorgon ska jag och Mickan ha våran fest! Ska bli kul! Men hoppas att det inte regnar, för vi ska ju vara vid sjön i där hon bor och om det regnar måste vi vara inne! Men om vi ska vara ute kommer vi säkerligen att bli uppäta av knott och mygg! Inte kul då ju! Jag ska ju dit lite tidigare på eftermiddagen för att fixa lite, men vi får hoppas att jag hinner duscha innan, för de är något fel på vårat avlopp så vi kan inte duscha just nu. Inte roligt!
Fast det är några som ska komma och fixa det imorgon, så man får hoppas att det blir på förmiddagen! Plus att jag glömde allt mitt smik i Varberg så har inget bra smik här hemma! OCH jag vet inte vad jag ska ha på mej! Vilka problem jag har!

Jag har ont i huvudet! Så snart ska jag gå upp och ta en huvudvärkstablett och sedan ska jag soooova! Ska bli jätteskönt!

Kommentarer

  • Jennifer "sörran" säger:

    Jäklar vad du skrive! Hade ni fest igår då eller? Hoppas det var roligt! Kommer til Apelviken sen så jag kan ju fråga då!

    2009-07-25 | 11:14:30
  • Jennie säger:

    Jag har köpt alla twilight böckerna nu (a) men dom är inte i pocket :P

    2009-07-31 | 12:19:15
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: