Suz

Shoppingdag!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Ihiiii =D
Jag har varit och shoppat! =D och när jag väl har börjat shoppa, då går de fan inte att stoppa mej! Haha! Köpte 9 stycken tröjor  ^.^ Plus den jag redan hade från Carlings! Så 10 stycken nya tröjor har jag! Jag fick ett par sockar och en foundations-tuss av Mamma med =) (Snälla Mamma köpte också en av tröjorna på Carlings och en av tröjorna på H&M, Tack!!!)

Här kommer ett ortoligt vackert kollage som jag har satt ihop för att visa mina fina tröjor! (Haha jaa, jag är smart som gör de, jag vet!)


De här tröjorna köpte jag på H&M, min favorit är skjortan!


Och dessa är från Carlings! Här är min favorit nog den gröna "Ready"-tröjan.



Denna tröja är inhandlad på GinaTricot!



Här är också sockarna och den lilla tussen =)

Riktigt fina grejer! Älskar alltihop!

Haha, när jag och Mamma skulle cykla hem från stan, vi är ju i Apelviken, så regnade de och blåste jättemycket! Grymt jobbigt men bra motion! Men som tur var så regnade de inte så värst mycket, men de blåste ju som sagt! Så när vi kom hem så var vi helt slut båda två! Men men, är ju inte trött nu längre!

That's it!


Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag ska fan shoppa sönder i GBG nu på lördag då ska du få se på biiiilder!

    2009-07-30 | 21:16:37
    Bloggadress: http://nogg.se/gelehallonet
  • Jennie säger:

    FIINFIINAA kläder! :D

    2009-07-31 | 12:09:47
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/
  • Jennifer "sörran" säger:

    Fina! Och skjortan ska väl vara knäppt på? ;) Vad är tussen för nått?

    2009-08-01 | 22:11:30

Kommentera inlägget här: