Suz

Rensning!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt


Sitter just nu på golvet i mitt rum och rensar min mobil på diverse miljoner bilder, låtar och videor. Satan va mycket grejer de va på den stackaren, men nu blir den nog glad! Fast ja ska ju försöka dödade den igen då... Med tre skivor med Slipknot, hehe. Bestämde mej för att det var dags, har bara haft tråkig musik och hur mycket bilder som helst ett ganska bra tag!
Men jag funderar faktiskt på att köpa en ny, men jag vill inte det! För den jag har har varit så himla bra! Har haft den i lite mer än två år nu, men den börjar nog ge upp snart men ska nog köpa en liknande, men jag ska vänta så länge som det går!

Min älskade mobil! Men som sagt funderar på att byta, till en sånhär:

Väldigt snygg! Men jag har hört att den går sönder ganska lätt...

Lyssnar på Three Days Grace just nu, dom är sjukt bra! Fast jag lyssnar bara på en av deras låtar nu för tillfället, Gone Forever, riktigt bra låt! Jag har nog aldrig riktigt lyssnar på TDG förr, dom har bara funnits på min mobil för att deras låt Pain är bra, men deras andra låtar är riktigt bra dom med!

Idag så har jag inte gjort så mycket, gick upp vid 11 och åt lite frukost, sedan satta jag mej vid datorn ett tag och sedan spelade jag ett tag på min älskade elgitarr! Och nu sitter jag här och reeeeeensar mobilen. Ganska segt, för jag har jättemånga bilder och videor sedan Bulelt For My Valentine konserten i december och från Metaltown nu i juni. Så det är ju en hel del!

Nu ska jag fortsätta rensa, skriver kanske mer senare!
Bye!
//Zanna

Kommentarer

  • mamman säger:

    Blir det konsert till helgen?

    2009-07-21 | 17:12:49

Kommentera inlägget här: