Suz

Lite roliga bloggar!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

(Jag gjorde dett mest för att kolla om det funkade att länka ;D Men i alla fall, Enjoy!)

Syster Jennifers blogg- Jennifer Carlsson En vardagsglamour bloggare!
Bror Davids blogg- David Carlsson Skriver musikrecensioner och är allmänt häftig!
Nina Carlsson- Glamourmamman Nina Sveriges bästa glamourmammabloggare!
Jennie Westholm- Jennie Kom-igång Häftiga träningstips till sommar och höst!
Jennie L- Jennie L's blogg Min coola kompis Jennie L!

Plus att jag HATAR regn och dåligt väder!
Sitter just nu och kollar på 101 Dalmatiner! Det blev mycket TV idag, men men, finns inte så mycket annat att göra här i husvagnen när det regnar.
101 Dalmatiner, den filmen såg jag många gånger när vi hade video! Den är ju jättebra! Fina vovvar :D Pongo är jättegullig!
Åh! Jag hatar Cruella DeVill! Hon är dum! Haha! Men som tur är är hon ju bara en karaktär i filmen!
Ojoj jisses nu tog hon av sej hatten! Sicket hår! Haha nu får jag sluta flumma... men... hon är lite lik Michael Jackson... på klädstilen då!

Michael Jackson. Our loved and missed legend, The king of pop.
Rest In Peace.


Bye
//Zanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: