Suz

200 kronor rikare!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Tjosan!
Har inte haft internett i Varberg så har inte kunnat uppdatera! Men nu är jag hemma igen så nu jäklar! Haha!

Låg och solade häromdan och brande mej som fan! Inte gött, men det har gått över nu!
Nu när det har varit så fint väder har vi badat jättemycket! Väldigt skönt i vattnet ska jag säga!

Igår klippte jag mej! Grymt skönt att ha tunnat ut håret och fått i lite färg igen innan skolan! Så nu är det snyggt igen!
Det var lite roligt, för på kvällen innan jag skulle klippa mej så hade jag och mamma helt glömt bort att jag skulle klippa mej dagen därpå, så mitt i natten kom jag på det och sa det till mamma! Om inte jag hade kommit på det hade vi glömt att åka dit!

Igår var jag och mamma inne i stan efter att jag hade klippt mej och jag lämnade tillbaka min skjorta =(
Vi kom underfund med att den tyvärr var lite stor, så vi tänkte att jag kunde köpa en storlek mindre, men det fanns inga kvar! Så jag lämnade tillbaka den i stället, lite sorglligt! Men nu är jag ju å andra sidan 200 kronor rikare!
På tal om pengar... (haha) Så har jag funaderat på att köpa det dyrare armbandet på Discshop! Det som liknar Edwards!

Tänkte ju köpa detta:               Men funderar på detta:
            

Det lutar mot det dyra... för de är finast! (Mobba inte bilden för att den blev pytteliten, haha =) )
Vad tycker ni?

Nu ska jag snart sova, är jättetrött!

Godnatt!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: