Suz

I'm A BIT lost!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Skolan var helt okej idag, gympan kunde varit roligare men den funkade!
Svenskan var nästan roligast, bara det att jag blev ignorerad av våran svenskalärare hela tiden *morr*
Jaja, vad kan man göra åt det? Ska i alla fall få säja va jag ville FÖRST på svenskan imorgon, hoppas man!

När jag kom hem efter skolan käkade jag Magnum! MUMS va gott det var!


Magnum är nog min favoritglass!

Idag på gympan så brände jag mej två gånger på brännässlor! DE GJORDE ONT!
Fick bara lust att säja det! Jag OGILLAR brännässlor MYCKET STARKT.

Jaja, man kan ju inte gå omkring och hata allting i livet... eller nått sånt...
Så därför ska jag säga något som jag älskar!
HUM....
YESCH! I KNOW!
Music!
Så därför, får ni lite musiiik av meeej!

Papa Roach- I Almost Told You That I love You
Hittade låten nyss! Grymt bra! Papa Roach är för övrigt väldigt bra med!



Charmig bild tycker jag, haha :D

That's all!



(Vad tycker ni om min nya underskrift? BYE! )

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha lite gossipgirl på underskriften? (a)

    kram <3

    2009-08-24 | 18:53:32
  • Frida säger:

    MAGNUM ÄGER

    2009-08-24 | 20:25:54
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: