Suz

Johanna, Jennie och jag!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Igår till idag var Johanna och Jennie här, vi hade jätteroligt! Synd att Jennifer inte kunde var med!
Vi kollade på film, spelade Giutar hero, åt godis och tjötade en massa! Underbart!
Johanna kom ju vid tre och vi fikade, sedan kom Jennie och jag fick namsdagspresent! En Marabou chokladkaka! Mums! Tack Jennie!
Så vi var på mitt rum i ungefär en timme, flummade lite, klädde ut Johanna och Jennie bland annat!



Johanna goes hippie?



Och Jennie är? Hipphoppare?

Vi åt jättegod lasange på kvällen, efter det tittade vi lite på "Viva la Bam" riktigt roligt! Sedan gick vi och spelade Guitar hero! Vilket vi ägde på! HEHE.
Vi spelade det ett tag sedan skulle Mamma och Pappa gå och lägga sej så vi gick ner till TV-rummet och lade i ordning madrasserna. När vi hade vart duktiga och gjort det tittade på på "En prinsessas dagbok 2" Vi kollade cirka en haltimme, sen låg vi och tjötade i kanske 1 1/2 timme.



Trötta tjejer?



Mycket fin bild!
(Nej jag vet inte varför Johanna ser ut som att hon vore 5 år på bilden, med det är hon inte, 14 bast var det här! Haha =)
Plus att ALLA älskar min gula Gekås tröja!)

Sedan kollade vi färdigt på filmen, och blev VÄLDIGT trötta, så vi gick och la oss!

Nu på förmiddagen åkte Johanna hem vid tolv och Jennie vid ett, så jag var ensam tills Mamma, Pappa och David kom hem så jag tittade klart på Gossip Girl! Grymt bra!
När Mamma kom hem fick jag nya skor av henne! TACK!



Me like!

Åt lasange till kvällsmat igen, mums!
Och nu sitter jag här, ungefär tre timmar efter vi åt.
Ska jobba hos Morfar imorgon med... PENGAR! Hihi =)
Nu ska jag nog... hum... lyssna på musik, sen ska jag nog kolla på "Viva la Bam" som jag fick låna av Jennie!

Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: