Suz

Softardag

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Dagen började med att jag vaknade att att telefonen ringde, pappa svarade och när han lagt på sa han att det inte blev något jobb hos Morfar idag, så jag somnade om!
När jag vaknade trodde jag att klockan var 10 eller nått, så kollade jag på klockan, halv 12! Drog mej upp och lagade frukost, eller ska jag säga middag?



Väldigt fin frukost!

Efter... hum, maten? Hihi, kollade jag på "Viva la Bam" jag säger bara en sak, DOM ÄR JU HELT SJUKA I HUVUDET!
Haha, stördare får man faktiskt leta efter! Men men, satt där och skrattade för mej själv.
Mormor ringde och sa ett det inte blev nått jobb på eftermiddagen heller, så jag satte mej vid datan. Sen kom pappa hem, och jag satt la vid datan i någon timme, sedan började det åska så jag och Pappa fick dra ut alla kontakter, inklusive internet. Så jag lade mej och läste Ljudet av ditt hjärta. Sedan kom Mamma hem och vi åt kvällsmat. Sedan la jag mej och läste igen. Mamma frågade om jag ville följa med och hämta David så jag följde med och sen så satte jag mej vid datan igen och läste ut boken!
JENNIE! Jag MÅSTE låna fyran! Du får ta med den till skolan på tisdag!
Ja, jag börjar skolan på tisdag, INTE roligt. Men men, de ska väl bli skönt att få lite rutin på livet igen... Antar jag.

Men men, nu ska jag... ehm... gör något, blir antagligen "Viva la Bam" hihi, grymt kul!

Ha det bra!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Säger du skola så kommer det en fågel och viskar i mitt öra något som har med carl-axel att göra...



    Jag är bara bäst på rim!

    2009-08-13 | 22:27:20
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
  • Jennie säger:

    menar du fjärde twilight boken? för isf har jag inte läst ut den än men jag kan skynda mej ;P haha men du får låna den när jag är klar ;)

    kram <3

    2009-08-16 | 14:30:07
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: