Suz

RoomMakeover!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Äntligen så har mitt rum fått sej en "makeover"! Har bytt plats på möblerna, städat och bäddat om sängen!
Så grymt skönt att ha de gjort, har gått och tänkt på att jag ska göra det jättelänge! Så nu är det äntligen gjort!

Mina nya påslakan! Hihi! Love it! =D



Snart måste jag köpa ett ställ till min elgitarr! Den ligger ju på golvet för att jag inte har någonstans att lägga den! Stackaren, de är synd om den.... Haha! Men ärligt, jag tycker inte att de är så roligt att den ligger på golvet =( 
Så för tillfället har min lilla pärla fått ta plats i min stol =) 

Justde!
Fick en tröja av snällaste mamman innan! 
Hihi, jag älskar den ^.^



Vacker, inte sant? =D 
Hihi, nu, typ tre timmar efter ja köpte min, är den slut =O dom går åt!
Men när jag har pengar så ska jag en vacker dag köpa detta armband om det finns kvar =) Blev lite förälskad i det när jag såg det, hihi =)



Det är nästan ett sånt Edward har, men det han har kostade typ 250 kronor eller något, så detta är betydligt billigare kostade bara 79 kronor!  Men detta armbandet var tillfälligt slut =( 

Jag läste ut När jag hör din röst i går! Och jag måste säga, den var faktiskt bättre än jag kom ihåg den! Den är faktiskt jättebra! 
På tal om Twilight, jag var inne på Twiligthsweden.com, och där fanns bilder på Kristen Stewart, och vad i hela fridens namn har hon gjort med sitt fina hår! 

From this:                  To this: 

VA HAR HON GJORT!?!?! 
Usch, de va mycket finare förr, inte alls lika sött nu ju! 
Jaja, de växer väl ut igen... Får man hoppas...


Ha det bra!


Kommentarer

  • Frida säger:

    Påslakanet var sjukt fint!



    Hennes hår blev jätte fint! Mycket finare än innan!

    Men det kanske bara är jag som tycker det.



    Ha det!

    2009-08-04 | 14:06:08
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
  • Daovid säger:

    Edward har vart framme och betet henne så hon blev en gothare som älskar vampyrer... HAHAHAHAHAHA!

    2009-08-04 | 16:12:48
    Bloggadress: http://iskariot.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Vi kmr va såå snygga i våra tröjor! haha xD

    hoppas verkligen inte hon har de håret när hon ska spela in tredje twilight filmen xD

    kram <3

    2009-08-04 | 21:39:17
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: