Suz

Uppdatering

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Har inte uppdaterat på ett par dagar, hoppas det inte gjorde någonting!
Har faktiskt inte haft någon lust, för det har inte hänt så myckt intressant...

Från i måndags till idag (torsdag) har jag och mamma varit ute och gått varenda kväll! Bli nog ikväll med, måste verkligen börja träna lite! I nästa vecka eller om två veckor ska jag börja jogga med, ska bli skönt att känna att man fkatiskt gör någoting i stället för att bara sitta inne och mögla!
Känner att jag faktiskt har blivit lite piggare sen jag började gå ut och gå, fast det kanske är inbillning?


Skolan ja... Ganska soft, har i och för sig redan fått läxor men dom är ungefär som de va i sjuan, så det blir inte så svårt.

Har inte så mycket att säga, Varberg till helgen!

That's all!

Kommentarer

  • Mamman säger:

    Jag tycker oxå att vi har varit jätteduktiga. Fast...jogga...njae jag kan cykla så joggar Du? Ok?

    2009-08-27 | 20:13:46
  • Frida säger:

    Man blir piggare, Jag lovar!

    2009-08-28 | 15:40:52
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: