Suz

Två skoldagar avklarade

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Imorgon är det tredja dagen i skolan... Ganska drygt men nått ska man ju ha att göra... EHE.
Första dagen fick vi massa papper och sånt, sedan byggde vi båtar... jah...
När vi hade byggd dom gick vi och åt spahetti och köttfärssås, varför är jag inte förvånad?
Sen hade vi då båtrace med båtarna... jag och Johanna vann inte kan jag ju säga...
Mitt schema är faktiskt jättebra! Går till tre på måndagar och resten av veckan till två!
Idag var det "sort of" en helt vanligt dag, fast i början av alla lektioner var det ju såklart "betyg-snack", jaja, man får väl stå ut.
Lärarna komemr väl inte hålla på att tjata FÖR länge om det får man hoppas!

Åkte hem till Johanna efter skolan idag, vi kollade på senaste "Wallander"-filmen, ganska bra faktiskt! Men jag kunde inte riktigt hänga med i handligen för att jag låg och halvsov! Är grymt trött på eftermiddagarna efter skolan! Fast det blir man ju!

Har tagit lite bilder på min lilla pärla! Har kommit något som liknar en låt på spåret de senaste dagarna!
Ska bli kul att se hur det blir i slutändan!



Mmmm! Min pärlaa!

Hihi, mycket vacker sak dedära!

Imorgon blir det ju skola igen, fast en ganska soft dag, så de ska nog klaras av!

Hadet!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    våran båt kom tvåaa!!!!!!! :P

    2009-08-19 | 20:22:53
  • Frida säger:

    Sluta jag blir avis på din gura! :0 Somnar nästan alltid efter skolan nu för tiden... är väl ovan, I guess. HA det bra

    2009-08-19 | 21:45:18
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: