Suz

Tandvärk och telefonsamtal?

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Ja...
Då var det såhär att Mamma fick en grym tandvärk och hade jätteont!
Så... Jag var ju helt klart bäst och ringde in till akuten och frågade vad vi skulle göra! Och dom pratade på en massa och jag satt där och "hum"ade tills han hade pratat klart! Duktig jag är!
Är riktigt stolt faktiskt!
Jahaja, det är över nu iallafall! Mamma har inte så ont längre! TREO is tha shit! Hihi.
Jag tycker att alla ska vara jättestolta över mej! WIHI =D

Över till något annat...
Skolan idag då... Det var ganska soft, gympan var verkligen inte rolig! Men jag överlevde, lite svettig men men.
Annars hände inte så mycket roligt, Johanna gick hem på SO:n, sorligt! Fast hon kommer imorgon igen!

Sitter just nu och tittar på YouTube, Jonas Gardell är något att rekomendera!
Så grymt roligt!

Imorgon blir det nog skola igen, har haft ont i halsen idag... men jag tror att det blir skola!

Bye!

Kommentarer

  • jennie säger:

    tråkigt att du inte va i skolan idag!

    de va as svettigt! ;o

    kram <3

    2009-09-01 | 17:56:21
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/
  • mamman säger:

    ja, nu e jag ok igen. En galen tandläkare fick släppas lös i min mun innan det ens var att tänka på att släppa ifrån vare sig treo, alvedon eller ipren. Visst var Du duktig. känns skönt att ha sådana handlingens människor i ens närhet:)

    2009-09-02 | 17:06:55

Kommentera inlägget här: