Suz

Snart kommer Johanna!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Skriver detta i all hast innan Johanna kommer, hon och Jennie ska sova här inatt, så det blir kul!

Innan idag var jag hemma hos Mormor och Morfar och jobbade, hjälpte Morfar med diverse saker, och gick hem med 110 kronor i fickan! Skulle egentligen fått 80 kronor, men jag fick 30 kronor av Mormor =) Tack! 
Åt middag där med, pannkakor med fläsk! Just nu vill jag inte ens tänka på mat så mätt som jag är! 
Så nu så väntar jag på Johanna efter att ha duschat och fixat till mej.

Gårdagen då: 
Jobbade hos Mormor och Morfar, hjälpte Morfar att städa ur hans verkstad, tjänade 100 kronor på detta!
Gick hem och tog två piroger och en nektarin till middag. När jag åt middag kollade jag på GossipGirl! Och resten av eftermiddagen tittade jag på GossipGirl! Grymt bra är den serien! 

Är förresten mycket nöjd med mitt hår! Grymt snyggt är det! Meee like iiiit! =D Haha vafaan ^.^
Har kommit på att jag använder 'grymt' väldigt ofta... Kan undra varför? Haha, jaja, heter man som jag gör så är man ju lite konstig... Nej ja skojade bara, om man kommer från familjen Carlsson alias familjen Taikon är man konstig, men det är något man får leva med helt enkelt =D 

Åååh! Juste juste! Igår var jag och Mamma och plockade hallon! Mums! Jag tror vi hittade ungefär 2 liter, eller hur var det? Men i alla fall så åt jag vanlijfil med hallon!

Men nu kom Johanna! Måste dra!
Ha det bra!


Kommentarer

  • Frida säger:

    Måste se din frilla! :O

    2009-08-11 | 22:35:01
    Bloggadress: http://gelehallonetfrida.devote.se
  • Anonym säger:

    Idag har Du fått ett par snygg skor. Hoppas att de är ok?

    2009-08-12 | 20:10:33

Kommentera inlägget här: