Suz

Skola imorgon...

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Japp... That's it. Imorgon är det skola och man börjar åttan...
Ska väl bli roligt... Man får ju träffa sina kompisar igen!

Har inte kunnat uppdatera för jag har varit i Apelviken och har inte orkat...
Idag var jag i Varberg (haha) med Jennifer! Riktigt kul var det! Jag köpte tillbaka min skjorta! Fast den var på rea denhär gången! OCH jag hittade en storlek mindre! Så det blir vad jag ska ha på mej imorgon! Haha riktig lycka när jag hittade den! Bytte också Jennifers (syrrans) topp som var för stor! Vissat är jag snäll! Hihi!
Har inte gjort så mycket mer än det sen jag skrev sist..
Traffade Fanny en stund i stan med... Hon skulle jobba =P

Uppdaterar kanske efter skolan imorgon, vi får se!
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: