Suz

Ojoj!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Ojoj! Har inte uppdaterat på jättelänge! Förlåt, förlåt!
Jag har faktiskt inte haft så mycket att skriva om! Det händer inte så intressanta saker i mitt liv just nu förstår ni.

Jaha, nu börjas det igen...
Brorsan har köpt ett trumset, så nu sitter han inne på sitt rum och spelar! Låter faktiskt bra! (Inget oväntat, men ändå!)
Testade att spela lite på det innan, hehe, de lät ganska bra det med! Men eftersom David spelar på expert på trummorna i GH-world tour, och jag spelar på... kanske medium? Så är det ju en viss skillnad! Jag tror jag håller mej till min egna lilla pärla! Hihi!
Skulle kanske tagit ett kort på trumsettet men så kommer smarta lilla jag på att jag har glömt sladden till digitalkameran i Apelviken! Så nej... det får vänta!

Jag och Mamma har varit jäteduktiga denna veckan! VI HAR VARIT UTE OCH GÅTT VARENDA DAG!
Jag är jättestolt!
Gick en hel del i lördags också, var och käkade pizza på Campino i Varberg med en kompis, visste vi inte vad vi skulle göra efter det så vi traskade runt i hela Varberg! Inklusive strandpromenaden när vi gick hem från stan till Apelviken!
Duktigt va!?

Funderar på vad jag ska ha på mej imorgon....
Hum....
*Går och letar*
Såja! Svarta byxor och min HelloKitty tröja! Mys! Orkar inte ta på mej något annat, HelloKitty tröjan är en sånhär myströja!
Hihi!

Bara fyra veckor kvar tills vi åker till Turkiet! Ska bli grymt kul! Längtar jättemycket!
Wiho! :D
vi ska åkta till Alanya den 26 september! WIHO IGEN :D
 


Ser väl gött ut?!


Just det!
I lördags var jag och mamma inne i stan och jag köpte fjärde Twilight-boken!
Så länge vi båda andas.

 

UNDERBART!

Snart kommer ju New Moon ut på bio! Eller... snart och snart, den 20 November är det premiär!
Jag, Jennie och Jennifer planerar att åka på den i Göteborg! Vi får se hur det blir med det, hoppas att vi åker!

Jaja, nu ska jag gå ner och vara social en stund!

Bye!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ooh , du passar as bra i hello kitty tröjan ^^

    Vi får se till så att vi åker på nåt sätt :D

    kraam , <3

    2009-08-30 | 20:58:10
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ooh , du passar as bra i hello kitty tröjan ^^

    Vi får se till så att vi åker på nåt sätt :D

    kraam , <3

    2009-08-30 | 20:58:19
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ujuj, nu blev det två komentarer -.-

    2009-08-30 | 20:59:32
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ujuj, nu blev det två komentarer :s

    2009-08-30 | 21:00:50
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ååh, cp.

    2009-08-30 | 21:01:50
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    men ååhh -.-

    2009-08-30 | 21:03:36
    Bloggadress: http://jennffaa.blogg.se/
  • mamman säger:

    Blir nog lite lugnare prommenader den här veckan och ev färre. Med förkylning i kroppen orkar man kanppt tänka ordet prommenad....säng och sova låter bättre i mina öron.

    2009-08-31 | 12:48:16
  • undrande säger:

    Hur ser strandprommenaden ut?

    2009-08-31 | 12:49:32
  • Anonym säger:

    kompis? ^^

    men bajs ! Jag skulle ju ha den tröjan imorrn -.-

    kram <3

    2009-08-31 | 17:55:13

Kommentera inlägget här: