Suz

God Morgon!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Idag blir det Varberg och husvagnen! Har varit hemma i två dagar och så... 
Vi ska nog till Varberg senast 4 så jag ska kanske träffa Jennifer i stan! Har inte träffat henne på ett tag! Men vi ska nog bara ses ett par timmar för vi ska ha gäster i husvagnen och hon ska ju åka hem på kvällen =) Men de ska hur som helst bli kul att träffa henne!

Hum.... Jag kanske borde fixa mej snart? Förra gången vi skulle åka till Varberg skulle vi åka vid 12 och jag gick upp... halv 11 tror jag, haha. Blev LITE stressigt.
Men nu har jag iallafall plattat håret och duschat i tid!

Har gjort lite små ändringar på bloggen, rubriktexten och mitt namn högst upp, vad tycks? 

Skriver kanske mer senare! 
Ha det bra!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: