Suz

Gårdagen

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

När jag skrev mitt inlägg i går så glömde jag bort att skriva vad jag hade gjort under dagen!
Så, jag gör väl det nu:
Igår var vi först i apelviken och sedan åkte vi till Falkenberg för vi skulle äta på Stålboms men Farmor och Farfar, för de hade fått ett presentkort där av Jennifer! Så vi åt frallor där som var jättegoda, sedan gick vi hem till Jennifers lägenhet och fikade ute på hennes gräsmatta... Ja de var folk som tittade, haha! Det var mycket trevligt! Farmor hade dessutom gjort jättegod tårta!


Fika med Farmor och Farfar!

Efter att vi hade fikat åkte vi hem. På kvällen åkte vi fram till Mormor och Morfar och åt kräftor, potatissallad och kassler! Jättegott var det!



Kvällsmat hos Mormor och Morfar!

Efter att vi hade ätit gick jag och David hem och tittade på film, Watchmen. väldigt cool film! ^.^


Ikväll ska jag nog se på Gossip Girl som jag fick låna av Jennifer!

Ha det bra!



Kommentarer

  • mamman säger:

    Ja, det var en trevlig dag i Falkenberg.

    Oj, hallå där städa nu inte bort ALLA kläderna i garderoben. Lite behöver Du ju ha kvar att ha på dig:)

    2009-08-09 | 21:28:25

Kommentera inlägget här: