Suz

ARG!!!

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

ÅÅÅH! NU ÄR JAG ARG! 
Suck...
Jag skulle ha min nya skjorta och ett par svarta byxor när jag började skolan, men så passar ju inte dom jäkla byxorna!
ÅÅÅÅH. Och jag kan inte köpa nya byxor än heller  -.-

Men en sak som är bra, är att jag räknade mina småpengar igår. Och jag hade ungefär 145 kronor! Och det betyder att jag kan köpa armbandet =D Wiho, det bara SKA bli mitt =D 
Men tyvärr är det fortfarande slut i lager. Tänk om det inte kommer in ett nytt? Då blir jag arg igen! =O
Jaja, man får väl hoppas att det kommer in ett nytt! 

Me love it! 


Kommentarer

  • Jennie säger:

    jag tror faktiskt att dom skulle tagit bort de där armbandet från säljarsaken isf och de står "tillfäligt slut" så jag tror dom får in de igen!

    btw vad är de som är så speciellt med de armbandet ?

    kram <3

    2009-08-04 | 21:42:07
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/
  • Frida säger:

    Haha nejmen nu får du lugna dig!



    Fresten vi börjar skolan snart, shit.

    Måste köpa nya kläder, Oh god.

    Ska höra med morsan och sen jävlar.

    Ha det! <3

    2009-08-04 | 21:46:38
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
  • Jennie igen ;) säger:

    Du jag mailade discshop innan om min tröja för den var ju slut -.- och dom skrev att de borde inte ta mer än 2 veckor. så då kanske dom får in armbandet då också. ;)

    2009-08-07 | 21:28:18
    Bloggadress: http://jjeenniieeppeenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: