Suz

Apelviken

Kategori: För att bara Allmänt är tråkigt

Sitter just nu i tältet i Apelviken och fryser vääälidgt mycket! Men jag ska gå in när jag skrivit färdigt detta.
Blev inget jobb i förmiddags så jag följde med David till Ullared, han skulle hämta medicin och köpa ett minneskort till mobilen och jag skulle kolla på ett par skor. Blev dock inga skor, dom kändes inte riktigt rätt... 
Jaja, har ju faktiskt redan ett par, nej! TVÅ PAR! Hihi!
Vid 20 över 1 satte jag, Mamma och Pappa oss i bilen, först åkte vi till banken och satte in mina pengar ^.^ sedan åkte vi vidare till Varberg, där gick vi först till polisen och hämtade Mammas och Pappas pass! (MYCKET fina! ehe.)
Sedan bar det av till Hemmakväll där vi köpte godis, hyrde tre filmer och köpte Ben&Jerrys! Mums! 
Sen åkte vi till husvagnen och tog det lugnt ett tag, JAG tog det lugnt genom att titta på "Viva la Bam" är föresten klar med båda säsongerna! Sedan åt vi potatisgratäng med kött! Mums på det med! 
Och nu sitter jag här, Mamma och Pappa är ute och går. Fast jag tror dom kommer snart! 
Här är svinigt kallt så jag går in nu! 




Ohyesch! Bilden är för "Viva la BAM!" För att den bilden jag ville ha inte funkade! 
(Och för att Bam är grymt snygg! Hihi! )


Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag har med två par men ena får jag nog slänga... de röda puma dojorna som jag köpte innan sexan... det är ett hål i hälen... Dock ska jag köpa nya idrottsskor!



    Keep up the good work!

    2009-08-14 | 22:37:37
    Bloggadress: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/
  • mamman säger:

    Förlåt att vi blev borta så länge på prommenaden...du vet hur det är.

    2009-08-17 | 10:51:28

Kommentera inlägget här: